UKK/FAQ:
K: Miten hintanne voivat olla niin edulliset?
V: Pidämme kiinteät kulut minimissä ja myymme omia tuotteitamme ilman välikäsiä (pl. xHP). Tuotteen hinta asettuisi helposti 500€+ hintaluokkaan jos hankkisimme kalliit tilat, lisää työvoimaa, panostaisimme rekvisiittaan ja markkinointiin. Maksaisit siis samasta tuotteesta enemmän.
K: Millainen on hyvä/paras softa?
V: Tähän ei ole yhtä selkeää vastausta. Mielestämme hyvä softa täyttää mahdollisimman tarkasti asiakkaan vaatimukset tekniikan sallimissa rajoissa ja on toteutukseltaan asiallisesti tehty. Asiakkaan näkökulmasta, ennen ostopäätöstä tuotetta pystytään usein vertailemaan ainoastaan numeroiden ja hinnan perusteella. Joku mieltää muista seikoista välittämättä eniten tehoa tarjoavan vaihtoehdon parhaaksi, joku toinen arvostaa luotettavuutta ja käytettävyyttä. Valmiina pakettina ei siis kaikkia miellyttävää ratkaisua ole mahdollista saada, vaan se on aina jonkin asteinen kompromissi eri osa-alueiden välillä. Tästä syystä pyrimme kartoittamaan asiakkaan tarpeet kattavasti, jotta lopputulos olisi mahdollisimman hyvä.
K: Ovatko softanne turvallisia?
V: Kyllä! Turvallisuus, luotettavuus ja kestävyys ovat avainroolissa kun teemme säätöjä. Tehonlisäykset suoritetaan tekniikan ehdoilla, niin että kaikki moottorin toiminnan ja keston kannalta kriittiset arvot pysyvät järkevissä rajoissa. Turvarajoja ei myöskään poisteta käytöstä, kuten joillakin on valitettavasti tapana tehdä.
K: Paljonko autostani saa lisää tehoa ja vääntöä?
V: Ilman teknisiä muutoksia lisäys on normaalisti samaa luokkaa mitä markkinoilla yleisesti luvataan. Useinkaan kysymys ei ole siitä paljonko maksimissaan tehoa irtoaa vaan siitä paljonko sitä on järkevä ottaa ulos. Ota yhteyttä niin suunnitellaan juuri sinulle parhaiten sopiva ratkaisu.
K: Firma X lupaa paljon suuremman tehonlisäyksen. Voitteko tehdä saman?
V: Riippuu tapauksesta. Joskus kyse on siitä että auton lähtöteho on jo huomattavasti korkeampi mitä valmistaja ilmoittaa ja sitten verrataan ilmoitettua lähtötehoa ohjelmoituna saavutettuun huipputehoon -> lisäys näyttää suuremmalta mitä se todellisuudessa on. Yleisempää tosin on se että lupaus ei pidä todellisuudessa paikkaansa tai sitten se on saavutettu kyseenalaisin keinoin. Näihin kyseenalaisiin keinoihin emme ryhdy.
K: Onko kyseessä "bulkki" vai "custom" softa?
V: Softa tehdään asiakkaan toiveiden mukaan tekniikan rajoitukset huomioiden ja hienosäädetään toimimaan juuri kyseisessä yksilössä, kyseessä ei siis ole valmis "bulkki" softa.
K: Onko autooni saatavana stage 2 tehonlisäys?
V: Eri stage/eco vaihtoehdot ovat enemmänkin niille jotka jälleenmyyvät muiden valmiita softia, eli on tehty tietyt versiot valmiiksi, joista kuluttaja voi sitten valita. Me pystymme muokkaamaan ohjelmaa portaattomasti ja tapauskohtaisesti, joten tarvetta valmiille stage vaihtoehdoille ei ole.
K: Paljonko tehonlisäys maksaa?
V: Yleisesti 200€-390€ riippuen autosta. Erikoismallit saattavat poiketa normaali hinnoittelusta. Hinnat sis alv. 24%. Ota yhteyttä niin katsotaan hinta kohdilleen.
K: Milloin teillä on aikaa ohjelmoida autoni?
V: Yritysasiakkaille ja yhteistyökumppaneille on erikseen sovitut aikataulut. Normaalisti yksityisasiakkaille jonoa on noin kaksi päivää - viikko mutta esim. viime vuonna ajoittain jopa yli kolme viikkoa. Saatavuus riippuu sijainnista, mahdollisista peruutuksista ja muutoksista. Jotain siis voi olla tarjolla hyvinkin nopealla aikataululla mutta lähtökohtaisesti jos tarvitset ohjelmoinnin nyt/heti/välittömästi, emme välttämättä pysty auttamaan.
K: Milloin olette avoinna/tavoitettavissa?
V: Työtä tehdään joustavasti sopimuksen mukaan. Varsinaisia aukioloaikoja ei ole. Puheluihin vastaamme mahdollisuuksien mukaan arkisin klo 08:00- 18:00 mutta suosimme ensisijaisesti yhteydenottoa sähköpostitse tai txt/whatsapp viestillä niin voimme palata asiaan heti kun se on mahdollista. Muista ilmoittaa myös auton tiedot!